19 kwietnia, 2019

Ozdoby wielkanocne

Kurczak i zajączek wielkanocny robiony metodą karczochową


Witam przedświątecznie.
W tym tutorialu pokażę , jak w prosty sposób zrobić ozdoby wielkanocne.

1. Potrzebne materiały:         
- wstążka satynowa 25 mm
- oczka i noski                        
- szpileczki 14 mm                
- jajka styropianowe           
- nożyczki                              
2. Wstążkę tniemy na 6 cm paseczki i jeden przypinamy na wierzchu jajka

2. Paski wstążki składamy tworząc trójkąty...
          
            ...  i przypinamy w ten sposób      
3. w drugim rzędzie trójkąty przypinamy tak, żeby ich wierzchołki znajdowały się pomiędzy trójkątami pierwszego rzędu
4. W trzeci rzędzie wierzchołki trójkątów powinny znajdować się pomiędzy trójkątami drugiego rzędu i tworzyć pion w trójkątami pierwszego rzędu
5. Czynność powtarzamy...
Kurczaczek będzie w jednym kolorze, ale zajączek będzie miał biały brzuszek, więc przypinam trójkąty białe
Na zakończenie od spodu przypinam paseczek wstążki
6. Gdy jajka już są gotowe...
...ze wstążki wycinam uszy, z filcu dzióbek a z ozdobnej nici zrobię wąsy.

Nie miałam noska, więc większe oczko pomalowałam lakierem do paznokci.
7. Kurczaczkowi dodałam piórka, dokleiłam wszystkie części i zwierzątka gotowe.


Zachęcam do obserwowania mojego bloga, gdyż niebawem pojawią się inne tutoriale.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz