26 maja, 2019

Kielich Komunijny, Pamiątka I Komunii Świętej

Witam serdecznie.



Pierwsza Komunia Święta to ważny okres nie tylko dla dzieci przyjmujących po raz pierwszy ten sakrament , ale również dla ich rodzin i bliskich.

Tradycyjnie Komunie Święte rozpoczynają się w maju, a kończą w niedzielę przed Bożym Ciałem.

Sezon komunijny w pełni, więc chciałabym 
przedstawić zrobione przeze mnie ozdoby, które mogą być dodatkiem do prezentu, Pamiątką I Komunii Świętej jak i ozdobą stołu komunijnego. 


Na każdej z przedstawionych pamiątek umieściłam winogrono, kłosek pszenżyta, hostię i biały różaniec.


Dodatkowo dekoracje uzupełniłam satynowymi różyczkami ( zrobiłam je ze wstążki o szerokości 25 mm ), plecionką (wstążka 6 mm), koronką i perełkami.

Gotową pamiątkę pakuję w celofan  i przewiązuję wstążką. 



Dziękuję za uwagę i zapraszam do obserwowania mojego bloga.


Pozdrawiam cieplutko...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz